i morgen reiser jeg til …

… ISLAND!!

Bilderesultat for iceland

Bilderesultat for iceland reykjavik

Jeg kan ikke tro at på denne tiden i morgen er jeg på Island. Jeg har bestandig hatt lyst til å besøke landet, og har lenge drømt om å oppleve naturen og alt det fine på Island. For et par uker siden sendte stefaren min meg en melding hvor han spurte om vi ikke bare skulle ta en spontan reise til Island. Jeg ble så gira, og sa ja på sekundet! En annen ting jeg også har ønsket å gjøre lenge er å dra på helt spontane turer, og dette landet vi for drøye to uker siden.  Vi blir der fra tirsdag til torsdag, så det er en kort tur, men jeg tror likevel vi får opplevd mye på den tiden. Jeg er så spent, herlighet!!

(Q) Har dere vært på Island før – og har dere noen tips til hva vi bør få med oss?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg