i et gatekryss

… ligger verdens nydeligste kafé. Jeg går forbi den på veien til skolen hver dag, men har av en eller annen grunn aldri vært innom. Her om dagen gikk jeg inn døra til kafeen, jeg bestilte en americano, og satt meg ned for å lese. Jeg har blitt så glad i å gjøre det, sette meg på kafé og lese. Det er så deilig! Men dette vakre stedet, åpent bakeri i enden av Frydenlundsgata, er et sted for seg selv. Så lite, så intimt, så koselig, og med så mye særpreg.

 (Q) Har dere en favorittkafé?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg