i disse dager

God torsdag!
Jeg må innrømme at dagene er veldig ensformige og kjedelige i disse tidene. Korona-viruset har definitivt påvirket Oslo, og forsåvidt hele landet. Gatene er tommere enn før, stort sett bare matbutikker holder åpent, og det er ikke mye å være ute for (annet enn deilige gåturer i fint vær, men de kan jo ikke vare hele dagen). Så jeg tilbringer mye tid inne, foran PC-skjermen og ser på serier – sikkert i likhet ed resten av landet. Problemet er bare at jeg har jo levd som dette i åtte uker allerede. Helt fra midten av januar, etter jeg opererte, har jeg ligget i senga og rundet de fleste strømmetjenester for serier. Det begynner å bli litt kjedelig, særlig når jeg var så klar for å komme meg ut igjen. Men, ting går ikke alltid rette veien, det gjør det vel strengt tatt ikke for noen i disse tider..? Jeg får bare prøve å ikke la dagene bli for like, og heller finne på litt nytt hver dag. Det er lett å gå på veggen om dagen, men jeg prøver å bruke dagene litt bedre enn til kun å sitte foran en skjerm. Prøver. Ha en fin kveld!

(Q) Hva gjør dere for å få tiden til å gå om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg