hytta i Vrådal

Sjekk dette ferieparadiset, da! Jeg har bestandig vært i Vrådal med familien en gang i løpet av sommeren, for mormor og morfar leier hytte av noen kjente her. Vi bor på et utrolig koselig, lite, men skikkelig idyllisk hyttefelt. Hvor enn man sur seg rundt, finner man typiske postkort-bilder. Dette er ordentlig norsk natur på sitt beste, og jeg blir så glad av å være her! Det er så deilig med noen dager her for å komme seg litt vekk fra alt annet hjemme. Dessuten er vannet her helt fantastisk! Det er fjellvann, så det pleier å være ekstremt kaldt, men i år har det vært så varmt her, at vannet faktisk var til å holde ut. Det er sjeldent at jeg gjør noe mer enn å dukke kroppen for å kjøle meg ned, men denne helga har jeg vært på lange svømmeturer og tilbrakt flere timer i vannet til sammen – så utrolig deilig! Dette er sommeridyll for meg…

(Q) Hvor er deres ferieparadis om sommeren?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg