hvordan kveldsvakt ser ut

Hei!

For øyeblikket sitter jeg på et hotellrom i Karlstad i Sverige. Vi har vært på farten i hele dag, og har egentlig ikke kommet oss på hotellet før nå, men det var fordi vi valgte å sjekke ut byen her i Karlstad før vi sjekket inn. Det er så idyllisk og koselig her, så jeg skal få slengt sammen et innlegg med bildene jeg har tatt her, for det er virkelig sjarmerende!
I går hadde jeg siste vakta på jobben for denne måneden, og jeg har ikke noe oppført for juli enda. Så jeg har litt ferie nå enn så lenge – til noe nytt skulle dukke opp. Jeg har stort sett bare jobbet kveldsvakter den siste tiden, og denne uka har jeg klokken 23.00 hver dag. Det tar på, men det er ganske deilig å ha hele formiddagen fri. I tillegg er det jo fortsatt lyst så sent på sommeren, og det gjør alt ganske mye bedre – det er ikke akkurat noe å klage over å kunne dra hjem fra jobb i dette lyset:

(Q) Hva har dere gjort denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg