hvor ble det av juni?

Hei!

Jeg kikket i kalenderen min, for jeg skulle ha litt oversikt over uka som kommer, og hva jeg skal fremover. Så innså jeg at juli starter neste uke, allerede. Jeg har jo forsåvidt vært klar over at vi nærmer oss junislutt, men jeg kan bare ikke fatte at måneden har gått så fort. Jeg mener, det er nesten en måned siden jeg hadde eksamen, og jeg har i grunn bare jobbet disse ukene, så da har dagene gått forbi ekstra fort. Nå har jeg bare to dager igjen med jobb, så skal jeg faktisk på ferie! Jeg har helt glemt å si det ettersom alt har gått så raskt, men til fredag så reiser jeg til Finland med mamma, stefaren min og lillesøstera mi. Jeg skal prøve å få skrevet mer om selve ruten vår, for det blir en slags kombinasjon av roadtrip og Finland-tur. Men jeg gleder meg i alle fall helt utrolig mye, og det er bare to korte dager igjen før jeg blir plukket opp med kursen satt på Finland. Ha en fin dag, vi snakkes!

Og jeg har forresten fått meg kaffemaskin, jeg arvet denne av mamma! Er ikke sånn superluksus, men jeg er veldig fornøyd med å kunne unne meg noen kopper med kapsel-kaffe også, hehe…

(Q) Hva gjør dere den siste uka i juni?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg