hvem trenger søvn?

God lørdag!

Jeg og Helene hadde en etterlengtet fredagskveld hjemme, godt plassert i sofaen i går. Først var det gullrekka – så klart, jeg elsker at Mesternes Mester har startet igjen, det er liksom en av favorittene gjennom året. Da det ikke var så mye mer å se på, hadde vi så lyst til å se på en film, så vi satte på “La la land”, og skammet oss begge to litt over at ingen av oss hadde sett den før. Gyllen anledning, med andre ord. Nå forstår jeg virkelig ikke hvorfor jeg ikke har sett den tidligere. For denne spratt høyt opp på favoritt-lista. Herlighet, for et soundtrack og for en historie generelt, jeg er helt satt ut!!

Plutselig var klokka blitt to på natta, og jeg regnet ut at jeg hadde vært våken i over 22 timer, ettersom jeg jobbet så tidlig i går. Jeg hadde heller ikke sovet særlig mye dagene i forveien, mest fordi jeg ikke eier døgnrytme… Jeg liker å innbille meg at jeg ikke trenger så mye søvn, men jeg er nok – som alle andre – avhengig av litt mer søvn enn det har blitt denne uka, hehe. Men det passer veldig bra at jeg ikke har å mye på planen i dag, så jeg kan få tatt igjen litt energi. Jeg har faktisk allerede vært nede på St. Hanshaugen-senteret og tatt solarium, og det har jeg ikke gjort på nesten ett år, så det var i grunn litt deilig! Ha en fin lørdag videre 🙂

(Q) Har dere sett “La la land”?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg