hurra for Norge

Plutselig var det overstått! Selveste nasjonaldagen, som ble litt rar og annerledes, men likevel utrolig fin. Jeg har gleda meg til 17.mai i mange uker nå, og jeg har bestandig høye forventninger til dagen. Og selv om man ikke fikk gjort alle de vante tradisjonene som å gå i tog, dra på tivoli eller samles hele Larvik i Bøkeskogen, gjorde vi masse annet hyggelig. 

Dagen startet med at jeg fikk Maren, Helene og Marie på besøk for å ha champagnefrokost sammen. Det var kanskje den fineste delen av dagen, synes jeg! Vi hadde laget litt mat hver, og vi koste oss sammen i noen timer før vi gikk for å se på ‘toget’ eller bilkortesjen som kjørte rundt Brunlanes. Deretter  dro vi hvert til vårt, og jeg reiste til stefamilien på pappa sin side. Der var jeg med familien i noen timer før jeg ble kjørt videre til ei venninne som hadde 17.mai-fest. Vi var en liten gjeng som feiret sammen, og avsluttet dagen på skikkelig hyggelig vis! Det ble en så fin nasjonaldag, tross mangelen på de gode gamle tradisjonene..! ♥

(Q) Hvordan feiret dere 17.mai i år?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg