høstkos

Hei, dere!
Nå er det høyeste gir og full fres på høstkosen. Jeg reiser jo stort sett fra jobb etter at sola har gått ned, og da er det lite å hente på dagslyset. Når jeg først kommer inn døra i fem-tida, tenner jeg lys for full maskin. Jeg har fylt opp hele skrivepulten min med telys, duftlys og ledlys. Kombiner det med en god kopp kakao eller te og en god film på skjermen – det er ikke akkurat feil…

Nå er det enda en lockdown på gang i hovedstaden, og det kjenner jeg at tar på. Det er enda et stykke å gå før vi snakker mars-nedstengning, men det merkes at alt sosialt liv stenges av. Så denne helgen gjorde jeg en slags innspurt på det sosiale livet, jeg hadde bestilt kinobilletter til lørdagen, og det var helt fantastisk å kunne sitte i kinosalen en siste gang på en stund. Jeg så den nye norske julefilmen “Gledelig jul”, og den var både rar, hysterisk og fin på en gang – anbefales! I tillegg stakk jeg innom Scorpius på Løkka og tok to nye hull i ørene. Det har jeg hatt lyst til så lenge, og endelig gikk jeg surret meg til å gjøre det.
Søndagen ble tilbrakt på restaurant i Lillestrøm med stefamilien, for søstera til stefaren min hadde bursdag, og det måtte feires – på koronavennlig vis. Så jeg føler liksom jeg har fått litt påfyll på sosial-barometeret mitt etter helgen, og det tror jeg var skikkelig nødvendig for å takle å måtte gå inn i en ny lockdown. La oss bare håpe det kan se seg til og flate seg ut før jul, det må bare gå.

(Q) Har dere gjort noe fint i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg