høstforandring fryder

Hei, dere!

Høstmørket er et faktum nå, det kan man ikke si noe på. Og her om dagen fikk jeg et innfall og bestemte meg spontant for å endre litt på utseendet i tråd med høsten. Jeg har ikke foretatt noen voldsomme forandringer altså, men nok til å føle meg som et høstmenneske. Jeg har nemlig farget høret mitt ganske så mørkt.
Det er jo noe jeg pleier å gjøre sånn på høst- eller vintertider, men denne gangen gikk jeg enda mørkere enn jeg har pleid. Det var veldig uvant da jeg først så meg selv i speilet etter å ha vasket ut fargen, men nå har jeg vent meg godt til fargen, og synes det kler meg ganske bra på denne tiden av året (om jeg må si det selv, hehe). Jeg er skikkelig fornøyd, og føler dette er mye mer “meg” nå som det er kaldt og mørkt og litt småkjipt ute. Så, mørke tider – mørkt hår.

(Q) Hva synes dere om forandringen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg