hometown LA(rvik)

Hei på dere!

I går kveld kom jeg hjem igjen fra Vårdal. Det ble en skikkelig fin helg der oppe, og jeg fikk slappet av, badet masse, lest masse – egentlig bare hatt skikkelig ferie. Her hjemme skjer det ikke så veldig mye, og jeg pleier stort sett å kjøre en tur inn til byen eller til Stavern, være utendørs, være med venner (selv om alle jobber konstant). Jeg prøver i alle fall og gjøre litt mens jeg er her hjemme, for jeg tror nok at jeg reiser tilbake til Oslo om ikke mange dagene. Her i Larvik er det desidert best om sommeren, da er det folk overalt, og det kommer campinggjester som fyller gatene her. Særlig her ute i Brunlanes som jeg bor, det er et sommersted, på vinteren er det nærmere dødt her, hehe. Men jeg nyter det nå som det er ferie og jeg gjør litt ut av dagene. Det kan være ganske koselig her også!

Stavern og småshopping går det mye i.


Har vært på kino på fine Bølgen – har også funnet en ny favorittdrikke – og har gått en del med krøller i sommer, ikke akkurat likt meg

Bruker enhver anledning til å ta bilder når det er fine blomster i nærheten, hehe – denne ferien har jeg badet mye mer enn jeg trodde jeg skulle – og ja, mye bilkjøring

(Q) Hva bruker dere å gjøre i sommerferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg