home aesthetics

 Estetikk.

Det er mange hjemmedager nå, mange flere enn før.
Og jeg har virkelig innsett viktigheten av hvordan jeg har det og føler meg hjemme for at dagene skal bli litt lettere. 
Det ligger så mye i alle små grep som gjør det koselig, fint eller deilig. Jeg er stort sett god på å rydde og holde ting organisert og rent. Men i høst og i vinter har jeg funnet noen fine greier – både rutinger og spesifikke interiørting – som gjør det noen hakk bedre å tusle hjemme mens man jobber med studie, oppgaver og alt annet.

Dette bildet har jeg faktisk malt selv, og jeg ble så fornøyd med det at jeg gikk til innkjøp av en gigantisk ramme, slik at jeg kunne ha det fremme og pynte stua med det. 

(Q) Har dere noen gode rutiner eller andre ting i denne hverdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg