hjem til påske

Hei, og god mandag!

Hvis alt hadde vært som normalt nå, hadde jeg jublet over at det var påskeferie. Men det kjennes ikke like etterlengtet nå som alt annet skjer hjemmefra. Men for all del, det skal bli deilig med fri fra oppgaver online og forelesninger. I tillegg reiser jeg hjem til Larvik i dag, og blir hele ferien, så det blir godt med litt forandring. Påska er best sammen med familien, selv om vi kanskje ikke akkurat får gjennomført så mange av tradisjonene… Jeg gleder meg i alle fall til å se litt ekte mennesker igjen, hehe, det blir mye meg meg meg om dagen. Pappa henter meg her i Oslo senere i dag, og så kjører vi hjem til Larvik. Det blir min reise-vekk-i-påskeferien-variant!

(Q) Hvordan tilbringer dere påskeferien deres?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Det er nok mange som kjenner på at påsken blir litt annerledes i år ja. Vi skal bare være hjemme, gå litt turer, spise god mat og se på serier. Så utrolig fint sminket du var! Kos deg med familien din i påsken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg