hjem til jul

Hei!

I dag har jeg en del ting på agendaen, eller i alle fall noen ting jeg bør få gjort. Jeg reiser faktisk hjem til Larvik i morgen, og blir der for julen. Det er helt rart å tenke på, det siste halvåret har jeg vært hjemom tre ganger, og alle gangene har vært en helg eller mindre enn det. Nå skal jeg bo hjemme i flere uker. Tror jeg i alle fall, hehe. Det skal bli veldig koselig også, da! Jeg gleder meg masse til å komme hjem til jul og tilbringe tiden med familien og alle de fine menneskene hjemme i Larvik. Det kjennes likevel litt merkelig å skulle dra fra Oslo og det hjemmet jeg har her for en så lang periode. Men julen er aller hyggelist i lag med venner og familie, så jeg ser virkelig frem til å komme hjem i morgen!


Forresten, se på disse nydelige sokkene som kom i posten her om dagen! Jeg bestilte de fra eBay sammen med masse annet julestas, og de er bare helt nydelige…

(Q) Reiser dere hjem til jul?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg