hjem til jul

God én uke til julaften!

Jeg sitter midt i et skikkelig pakkekaos nå, for rundt meg har jeg koffert, klær, toalettsaker, julegaver og alt annet tenkelig som skal være med meg hjem for to ukers juleferie i Larvik. Det er et salig kaos, for å si det sånn. Jeg hadde ikke begynt å pakke kofferten min før i dag, og jeg reiser hjem i morgen ettermiddag – og jeg liker å være ute i god tid med å pakke, slik at jeg får med meg alt. Men det skal nok gå fint likevel… 

Jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å reise til hjembyen for jul nå, og at jeg skal nyte godt av noen dager på landet med forhåpentligvis lavt tempo frem mot julaften. Det blir fint å se igjen familie, pynte til jul, og gjøre alt som skal gjøres på innspurten før selveste høytidsdagen kommer. Jeg gleder meg som en unge, sånn er det bestandig! 

(Q) Reiser dere hjem til jul i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg