hilsen eksamenshodet

Heisann!

Jeg føler jeg har sittet i min egen boble på rommet de siste dagene. Det ligger pensumbøker strødd på alle kantene av pulten min, og jeg har snart ikke følelse igjen i rumpa etter å ha sittet foran PC-en to dager i strekk. Jeg kjenner at jeg er passelig sliten nå, for jeg har virkelig stått på for å gjøre denne eksamensoppgaven som best jeg kan! Vi skal levere den til fredag, så vi har enda en god stund på oss, men jeg føler faktisk jeg er på god vei allerede, og det er en helt nydelig følelse. Det hadde vært fint å ikke måtte stresse de siste to dagene før den skal leveres inn. Det eneste som jobber imot meg er en skikkelig kjip influensa som har kommet rasende på meg. Det er så typisk – rett før eksamen blir jeg helt slått ut av hodepine og verking i hele kroppen. Jeg prøver å hvile litt innimellom, samtidig som jeg propper meg full av smertestillende og te, slik at kroppen skal fungere sånn noenlunde frem til fredag. Jeg nekter å la sykdom ødelegge for eksamen, altså! Det er bare veldig typisk min uflaks å bli dårlig i slike viktige stunder, hehe… Nei, nok eksamenspreik fra meg, ha en fin onsdag 🙂

(Q) Hvordan er deres uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg