her bodde jeg før

God fredag!

Det er ikke akkurat mye som skjer her hjemme i påsken, men vi har vært flinke til å gjøre litt hyggelige ting. Som familieturer til Stavern for å se på all påskepynten der, og en tur til Nevlunghavn i går. Det er ett av de fineste stedene i området her, og jeg er der alt for sjeldent. Jeg bodde faktisk i Nevlunghavn en liten periode på barneskolen, og noe mer idyllisk sted enn dette skal du lete lenge etter! Vi har hatt besøk av et vennepar av mamma og Ben et par dager, og vi dro dit sammen for å drikke kakao, spise boller og la sola gjøre jobben med brunfargen. Jeg glemmer så lett hvor vakre disse stedene er, jeg har på en måte tatt dem forgitt da jeg bodde her. Men nå som jeg har flyttet, ser jeg helt annerledes på å komme hjem til dem. Jeg er heldig da, som bor en sykkeltur unna dette..

 
(Q) Har dere noen perler der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg