helga som kom og helga som gikk

Hei!

Denne helgen har vært utrolig rar, og den har egentlig både kommet og gått uten at jeg har fått det med meg. Torsdagen dro jeg hjem, og ble over til fredagen. Da skulle jeg i begravelse. Det var en veldig trist, men veldig fin dag. Jeg reiste tilbake til Oslo på fredagskvelden, og da jeg sto opp i går var jeg så rastløs at jeg først gikk ut på markedsdagen i Bogstadveien, som jeg nevnte, og jeg dro videre på klassefest på kvelden. Det var utrolig hyggelig, men jeg måtte reise hjem litt tidligere for å få litt søvn. For i dag har jeg vært på jobb fra klokka 7 til 14. Jeg har, med andre ord, gjort nok for en hel uke på et par dager, og jeg må bare ligge langflat og slappe av resten av dagen, hehe. Jeg har ikke akkurat massevis av krefter igjen etter en så innholdsrik helg. Men jeg har i det minste gjort mye fint, så jeg skal prøve å ikke klage..!

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg