helga oppsummert i bilder

God mandag!
Denne helga har vært ganske full fart, og det har vært helt fantastisk – spesielt når jeg de siste helgene har måttet holde meg i min egen leilighet med foten som begrensing. Denne helga kom jeg meg endelig ut litt igjen! For å ta det enkelt: her er helga kort oppsummert gjennom kamerarullen…

Fredagskveld med rødvin, jordbær og gullrekka – måtte stæsje meg opp litt – pakke i posten fra mamma<3

♥Endeliig en god fest med flere av jentene i klassen, her med min kjære Julie

I går klarte jeg for aller første gang på seks uker å gå uten krykker!! – Det måtte feires med en gåtur til Oslo Raw og brunsj der. Herlighet, lykke!

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg