helg full av feiring

Hei!
I dag er det pride her i Oslo, og jeg er så trist for at jeg går glipp av det. Men om bare noen få minutter kommer familien og henter meg fordi vi skal i familiebursdag på stefaren min sin side. Det blir veldig koselig, det altså, men det svir litt å måtte vente enda ett år for å få med seg pride… Uansett, den tid kommer! Etter bursdagen blir jeg bare med mamma og de hjem til Larvik og blir over til i morgen. Da er det nemlig enda en feiring – farmor og farfar har gullbryllup, og det ville jeg jo få med meg. Så jeg tar en ganske kort helg hjemme, for jeg må rett tilbake hit på søndag kveld fordi jeg plutselig fikk en god del jobbing neste uke også. Men det blir hyggelig å se litt familie denne helgen, og feiringer er jo alltid en fin ting. Ha en fin helg! 🙂

Matchet like greit bare kjolen og øyenskyggen i dag, hehe ;))

(Q) Har dere noen helgeplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg