happy birthday to me

Og der bikket jeg 22 år!!

I går var dagen min, og jeg er et skikkelig bursdagsmenneske. Så det å ikke kunne få feiret skikkelig med masse gode venner og fest, var særlig kjipt nå. Men jeg får ta det igjen senere! Uansett, jeg var en svipptur hjemom i Larvik for å i det minste være litt sammen med familien min, og det var superkoselig! Jeg elsker bursdag, og setter så pris på fine mennesker som tar seg tid til å sende gratulasjoner og hilsener. Jeg fikk sushi til bursdagsmiddag og mamma hadde bakt kaker, så det var egentlig helt perfekt! Det er skikkelig rart hver gang jeg blir ett år eldre, særlig etter fylte 20 år – jeg føler liksom at jeg skal være så voksen nå. Jeg føler meg ikke akkurat spesielt voksen, men jeg tror jeg er akkurat der jeg skal være, og det er i det minste bra! Jeg kommer aldri til å slutte å være så barnslig at jeg skal forlange å gå med krone på bursdagen min!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg