halloween

Bø, eller noe sånt!

I går var jo selveste halloween, det er en dag jeg ofte pleier å markere og feire ganske bra. Jeg har digget halloween siden jeg var liten og ble introdusert for knask eller knep og kostymer. Jeg er ikke vond å be når det kommer til ‘høytider’ med mye dekorasjoner og stas! De senere årene har jeg stort sett kledd meg ut med bruk av sminke. Jeg synes det er helt vanvittig gøy å leke seg med sminke og teste ut looks. 

Men i år ble det naturligvis en veldig annerledes halloween for de aller fleste av oss. Jeg savnet å kunne invitere inn til en skikkelig fest med gresskar og edderkopper i hver krik og krok. I år var jeg hjemme alene og så på halloween-filmer – men jeg hadde i det minste sminket meg for anledningen. Ikke veldig fancy greier, bare en klovne-look som jeg har tatt litt inspirasjon fra Instagram og diverse. Jeg ble veldig fornøyd, selv om jeg ikke bevegde meg ut av døra, og ytterst få faktisk fikk se meg slik, haha. Men sånn måtte det bli i år – vi satser på bedre tider igjen neste år!

(Q) Hva synes dere om halloween-looken?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg