hagebykjærlighet

Heihei!
Den siste uka har vært ubegripelig kjedelig. Jeg har stresset så utrolig med å gjøre ferdig to svære oppgaver i tillegg til å få bukt med hovedoppgaven vår, som var reportasjefilmen fra havet. Det har vært lange dager med skriving, pensumlesing og timer tilbrakt til å stirre på en skjerm. Rett og slett for kjedelig og tomt til å skrive noe om… 
Men i går leverte jeg det siste jeg trengte før eksamen, og nå må jeg bare bruke litt tid i helgen på å lese, for neste uke får vi eksamensoppgaven. Dette kurset har gått helt sinnssykt fort, og jeg kan ikke tro vi hvert øyeblikk har eksamen – og etter det venter praksisen! Jeg fikk kontrakten min fra NRK i dag tidlig, og jeg kan ikke vente til jeg starter opp der. 

Når dagene har vært så innholdsløse som de har vært denne uka, merker jeg egentlig ikke noe særlig til fredagsfølelsen enda. Den kommer seg nok, men jeg har ikke ventet på helg på samme måte denne gangen, hehe. Dessuten er begge jentene mine hjemme i Larvik, så jeg har vært alene her i leiligheten stort sett hele uka… Men i går kom jeg meg i det minste ut av huset. Martine og jeg ble enige om å treffes for å gå en tur sammen. Det gjør så godt å bare komme seg ut og snakke om viktige og uviktige ting. Vi endte opp i Ullevål Hageby, ett av favorittstedene i Oslo for begge to. Vi tuslet rundt der og hadde det superkoselig sammen!

(Q) Hva har dere gjort denne uka?
~Mathilde~
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg