hagebykjærlighet

God fredag!

Endelig helg, og en veldig rolig en for min del. Jeg kan ikke huske å ha fortalt det før her, men jeg har skaffet meg en ny leilighet som jeg skal flytte inn i, i juli. Dit skal jeg en tur i morgen for å male litt, og det ser jeg skikkelig frem til! Det er sånne ting som er litt spennende å drive med, eller koble litt av med, om dagen.

I går var jeg en tur i Ullevål Hageby med stesøstera mi, og vi nøt finværet der. Det var jo så varmt og godt i går, og sola stakk til og med innom en stund – det var godt etter mange dager med regn. Vi gikk rundt i gatene i hagebyen og kikket på alle de vakre buksene, trærne og hagene rundt om. Damplassen var stappfull av mennesker, og vi var flere som tenkte at Ullevål Hageby en nydelig, varm fridag var en god idé, hehe. Hyggelig var det, i alle fall!

(Q) Hvordan er deres langhelg?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg