ha tro på vår

Hei!
Denne uka så langt hat ikke akkurat vært mye å skryte av. Snø, regn og sludd om hverandre. Lite som tyder på ar vi er godt inne i den første vårmåneden. Men greit nok, et lite hinder fra å gå ut, jeg må tross alt tilbringe mesteparten av uka inne med bacheloroppgaven min. Det er kun én uke til den skal leveres, og jeg har litt panikk. Men jeg begynner vel å se en ende snart, så forhåpentligvis klarer jeg meg uten å være nær døden i løpet av den kommende uka, hehe… 
Men i dag ser våren ut til å titte frem bak skyene. For akkurat nå stor sola høyt på himmelen og skinner knallsterkt inn gjennom vinduet. Ha troa på våren! Jeg skal prøve å skrive masse nå på formiddagen, så jeg kan komme meg ut en tur i finværet (hvis det varer) etterpå – jeg trenger litt sol og D-vitaminer!

(Q) Hvordan ser uka deres ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg