gule t-skjorter overalt

Hei!
Her går dagene i et fykende tempo, og jeg føler såvidt at jeg har hatt tid til å sette meg ned mellom slagene. Men vi er faddere for de nye studentene i år, og det er så gøy! Jeg husker jeg elsket fadderuka i fjor, og dette året har det vært morsomt å planlegge og arrangere alt sammen. Jeg har hatt vors og stua stappfull av mennesker både i går og iforgårs, men det har vært veldig hyggelig, og jeg håper mine med-faddere og fadderbarn også synes det. Ellers hadde vi første skoledag i går, og der var ingen nåde. Vi har fått første oppgave, og den skal leveres i morgen, så det er en sann glede… Jeg forstår jo at vi må komme i gang, men det var litt i overkant ved siden av alt fadderopplegget. Men det går seg til! I dag skal vi på bar-til-bar rebusløp, og det gleder jeg meg så masse til. Det var en av høydepunktene i fjor, husker jeg! Forresten, Oslomet sin hovedfarge er gul, så fadder-t-skjortene våre er knallgule. Ikke akkurat fargen jeg går mest i, men det er ikke så ille som jeg skulle trodd, hehe!

(Q) Har dere også vært med på fadderuka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg