grytidlige dager

Hei, dere!

Jeg føler denne dagen har vart i en evighet allerede, men det er nok bare fordi jeg stod opp 03.45 i natt – og i går natt. Og nei, jeg har ikke blitt gal, jeg har bare vært på jobb. Både i går og i dag hadde jeg de tidligste vaktene vi kan ha på jobben, og da startet jeg opp klokka halv seks og jobbet til halv ett. Akkurat det å stå opp har gått veldig fint, overraskende fint faktisk, men problemet er jo at jeg aldri blir trøtt på kvelden. Jeg sitter oppe lenge etter at jeg burde ha lagt meg, og dermed har jeg fel fått rundt seks/syv timers søvn de siste to døgnene, haha. Det høres kanskje slitsomt ut, men jeg har ikke merket noe særlig til det enda. Knekken kommer garantert i morra, kjenner jeg gruer meg passelig til akkurat det… Men når det er sagt, har jeg hatt to veldig hektiske og spennende dager på jobb. Det har skjedd vanvittig masse i nyhetsbildet de siste dagene, og det har krevd masse fokus for å holde styr på alt. Men jeg får en boost av det samtidig, så jeg har kost meg (hvis det er lov å si, med tanke på alle grusomhetene som har skjedd). Nå skal jeg ha tidenes mest avslappende fredagskveld, håper jeg, og nyte det faktum at jeg har helg og fri!

(Q) Har dere vært tidlig oppe denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg