good mornin

Good morning, sunshines

I dag våknet jeg til en solstripe rett i ansiktet, den hadde trengt seg gjennom gardinen og blendet meg. Jeg ble liggende en stund i senga bare for å scrolle og kose meg med en lat morgen. Jeg skiftet nytt sengetøy i går kveld, og det er ingenting som kjennes bedre enn å legge seg, og våkne opp i, helt nyvasket sengetøy. Det er en egen ro over det, duse farger – hvitt, grått og gammelrosa – og lukten av det deilige skyllemiddelet. Åh, jeg elsker den følelsen! Det tok faktisk litt tid å komme seg opp, hehe. Resten av dagen skal jeg blant annet tilbringe på IKEA, hvor mamma, broren min og jeg skal ordne litt saker til den nye leiligheten til broren min, pluss litt småtteri jeg trenger også. Jeg er av den typen som synes IKEA er skikkelig gøy, så det gleder jeg meg masse til! Ha en fin onsdag, dere ♥

(Q) Hva skal dere i dag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg