godt nytt år

Der kom 2020!! Et nytt år, nytt tiår. Januar igjen, januar 2020. 
Herlighet, jeg synes det er rart å se på kalenderen nå, det blir liksom litt forandringer med et nytt tiår. Men jeg spent på hva som kommer dette året – og de ti neste!

Nyttårsaftenen min var så fin, og jeg kunne ikke drømt om en bedre måte å gå inn i det nye året på. Jeg var invitert til Vigdis og kjæresten hennes. Der vorset vi litt før vorset (må jo alltid det). Så reiste vi til et vennepar på Romsås, og der spiste vi og hadde det hyggelig. Derfra dro vi videre til festen vi skulle på, med kule folk, pakkelek og god stemning, før vi reiste tilbake til Vigdis og kjæresten. De passer noen katter, og da ville vi være der mens fyrverkeriet satte i gang. Så der starta vi året, rett og slett. Omgitt av nydelige kattunger, hørte på ABBA (noe annet ville vært dumt, særlig på nyttårsaften), og spratt champagne. Det var en så fantastisk kveld og natt!

(Q) Hvordan feiret dere nyttårsaften?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg