godt i gang med høsten

Hei på dere!

Det har vært mye båtliv, sjø og bølger på bloggen (og forsåvidt i hodet mitt) i det siste. Men det har ikke gått i så mye annet siden jeg kom hjem fra Ålesund. Maria og jeg har jobbet på prosjektet vårt, altså det vi filmet på seilasen, siden vi kom tilbake, og det er stort sett det skoledagene våre har gått i. Ellers har jeg gjort litt andre ting også altså – vært med venner, fått familien på besøk, gått turer og slikt. I tillegg har jeg klart å pådra meg en forkjølelse som gjør at jeg aller helst har lyst til å krype under dyna og forbli der, men det skal jeg ikke. Jeg er ikke så dårlig, bare litt pjusk og sliten, hehe. Men siden jeg har drevet med litt annet disse dagene, tenkte jeg at jeg heller kunne ta dere med på dem via kamerarullen, så here you go.

En kafédate på Løkka med to av mine fine venninner som flyttet til Oslo denne høsten – Hei hallo ja, meg som har blitt glad i lilla øyenskygge om dagen – Noen superfine planter som hang utenfor en av de koseligste butikkene på skoleveien min

Speilbilde på vei ut døren, ikke sant – Markedsdag i Bogdstadveien som resulterte i at jeg fikk meg noen nye, dødsfine ringer, helt forelska (!!) – Nydelige lillesøster på besøk i storbyen, like koselig hver gang

Din fine monstera-planten min (som fremdeles lever i beste velgående) – Var på livepod med Kvinneguidens Venner, og hadde det så utrolig artig, og møtte fineste Linnéa Myhre – Og tro det eller ei, jeg testet ut klatring/buldring på Oslo Klatresenter i går, det var så ufattelig morro!


(Q) Hvordan har dagene deres vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg