gjensyn med blomster

Hei, dere!

Jeg håper dere har hatt en god start på desember – det har i alle fall jeg. Jeg har kost meg skikkelig med kalendere på TV, en overstått eksamen, strikking og julebakst, for å nevne noe. Torsdagen leverte jeg eksamen, og det var så godt å bare få den avgårde og bli ferdig med den. Så etter at jeg hadde levert, avtalte jeg å treffe ei venninne fra videregående som jeg ikke har sett på evigheter, Helene, for å feire litt. Vi møttes på St.Hanshaugen, og så nydelig som hun er, hadde hun med seg verdens fineste blomsterbukett til meg! Vi satt oss på Baker Hansen for å ta en kaffe og skravle om smått og stort, og vi ble sittende i noen timer, faktisk. Det var så hyggelig å sees igjen, og det var ikke minst en liten boost til dette litt ensomme pandemi-livet. Småting som betyr så mye ♥

(Q) Hvordan har deres desemberstart vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg