girls night in

God søndag!

Denne helga har det egentlig skjedd litt. Jeg føler nettopp det var torsdag, og plutselig sitter vi her med en liten dag igjen til mandag og ny uke. I går var jeg ute stort sett hele dagen, både for å gå meg en tur rundt i byen, men også for å handle inn noen nødvendigheter, for jeg skal nemlig noe skikkelig spennende neste uke. Mer om det i neste post!

Senere på kvelden i går hadde Helene, Helga og jeg avtalt å drikke vin og spille spill sammen. Skikkelig girls night i kollektivet! Vi hadde på Melodi Grand Prix i bakgrunnen, og koste oss masse med brettspill og kortspill mens vi skravlet i evigheter. Sånne kvelder sammen var så etterlengtet, og lørdagskvelden ble ganske så perfekt. Håper dere har en fin helg!

(Q) Hva gjør dere denne helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg