frysepinn

God lørdag, dere!
Jeg sitter for øyeblikket pakket inn i et svært ullteppe med både strikkegenser og ullsokker på. Jeg er ikke den varmeste personen til vanlig, men denne uka har kulda tatt meg skikkelig. Det er iskaldt, og jeg prøver så godt jeg kan å kle meg godt, men alt virker for kaldt. Og vi er kun i oktober, hva har jeg i vente da? Jeg var en tur i sentrum tidligere i dag, egentlig mest for å ha noe å gjøre, for denne helgen er ikke akkurat full av planer. Men det kjenner jeg helt ærlig at er veldig greit, for jeg trengte litt tid til å bare gjøre ingenting. Så jeg fikk handlet noen småting, blant annet et rålekkert par øredobber fra Maanesten (som hadde lagersalg i Oslo i dag, hihi). Nå har jeg nettopp sett ferdig en film, og venter i grunn bare på at Skal vi danse skal starte, sånn går lørdagen! Håper dere har en fin lørdagskveld 🙂

(Q) Hvordan ser en typisk lørdag ut for dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg