friyay

Hei!

Denne uka tror jeg så vidt jeg har vært hjemme, med unntak av den ene dagen vår til avspasering. Ellers har jeg jobbet til sent på kveld, og omtrent lagt meg idet jeg har kommet inn døra. Men jeg har hatt en av de morsomste ukene på lenge, både med opptak, feiring med redaksjonen og gatebil-kjøring som vi brukte gårsdagen på! Vi driftet rundt på uteplassen til NRK, og resultatet kommer til å bli utrolig kult – så ikke gå glipp av «Hva feiler det deg?» når det sendes i vinter, hehe! Nå skal det bli fint å kunne sove ut et par dager, og ta ting som de kommer litt spontant. Jeg har ingen særlige planer annet enn en familiebursdag i Lillestrøm til søndag, så jeg håper jeg klarer å finne på litt annet denne helga også. Ikke akkurat verdens største bekymring. I tillegg har det begynt å snø skikkelig her i Oslo i dag, og det gir meg så julestemning allerede i november. Jeg ble helt tullete glad da jeg så at det lavet ned utenfor vinduet på jobb. Så jeg tok meg rett og slett den friheten å gå hjem etter arbeidsdagen med julemusikk på øret, åh… Ha en fin helg, alle!


Hvor utrolig nydelige er ikke disse to? Jeg gikk forbi dem på veien hjem og ble så glad!!

(Q) Har det begynt å snø der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg