friday sweets

God fredag!

I dag hadde vi siste finish på sakene vi har jobbet med på skolen, og endelig kan jeg legge denne arbeidsperioden bak meg. Sakene ble bra, særlig arbeidskravet mitt, og jeg har allerede fått gode tilbakemeldinger på den! På vei hjem fra skolen kjøpte jeg med meg litt kos til fredagen, og tenkte at det var på sin plass etter mye jobb og strev denne uka. Er så deilig å ta helg med god samvittighet nå. For øyeblikket står det honning-glaserte mandler i ovnen, det har blitt min nye hang-up. Jeg elsker brente mandler, og dette er på en måte det samme. Bare bittelitt sunnere, tror jeg da. Jeg er enda litt usikker på hvordan fredagskvelden blir, det kan hende jeg skal treffe ei venninne jeg ikke har sett på evigheter. Hvis ikke blir jeg her hjemme og koser meg med det digge jeg har kjøpt inn, hehe. Ha en god fredag, dere!Se så skjønne disse jordbærene – eller forpakningen – er da! …selv om valentines var i går♥

(Q) Hva er deres planer for fredagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg