FRIdager

God onsdag, dere!
I dag hadde jeg siste dag på jobben før en kort periode med fri. Jeg har ‘bare’ en langhelg, men det likevel utrolig nydelig å ha fri frem til neste mandag! I går og i dag har jeg jobbet med en utrolig morsom sak om glamping, den ble helt utrolig kul om jeg må si det selv.
Nå må jeg nesten jobbe litt med å komme meg ut av jobb-sporet og nyte noen dager ferie. For jeg har omtrent gått på autopilot den siste uka, opp grytidlig, sette meg i bilen til jobb, hjem igjen på ettermiddagen… Nå skal jeg ta det helt med ro, kun gjøre noen småting, og lade opp til neste uke. Jeg gleder meg allerede til å kunne sove lenge i morgen, haha! Håper onsdagen deres også er fin!
 
~Mathilde~ 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg