fri (og en kartong med vin)

Hei på dere!

Nå har jeg omtrent akkurat kommet inn døra hjemme etter en dag på jobben. Jeg var ferdig ganske tidlig, men det er bare fordi jeg var oppe klokken 05.30 i natt fordi jeg startet vakta mi klokka sju. Jeg liker egentlig de tidlige vaktene, for da får jeg så mye ut av dagen. Jeg kan føle meg skikkelig produktiv, og har enda mange timer igjen av lørdagen! På veien hjem gikk jeg innom vinmonopolet og handlet med meg en kartong med hvitvin – rett og slett bare fordi jeg hadde lyst til å feire at det er lørdag, og at jeg er ganske fornøyd med egen arbeidsinnsats denne uka. Sånne ting er så deilig å kunne gjøre for seg selv i blant. Jeg skal ha en ordentlig avslappende ettermiddag og kveld, og har ingen planer annet enn å se på TV når ‘Hver gang vi møtes’ går. I morgen skal jeg på harrytur til Sverige med stefaren min, og jeg gleder meg så masse. Det blir nydelig å få handlet inn masse brus og godt og annet nyttig! Ha en super lørdag videre♥

(Q) Hva gjør dere denne lørdagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg