frem og tibake, hit og dit

Hei på dere!

Nå sitter jeg hjemme hos mamma i Helgeroa igjen. Dagene flyr jo helt avgårde, og i går skulle jeg plutselig dra fra Oslo igjen. Mamma hadde bursdag i går, så jeg reiste for å rekke feiringen hennes. Vi hadde en del familie på besøk, og det ble en ganske så typisk familiebursdag. Vi får noen gjester i dag også, siden det ble litt ymse hvem som kunne komme de ulike dagene, det er jo tross alt sommer… Men det er ikke akkurat så mye som minner om sommer utenfor. Her henger det tunge, grå skyer på himmelen, og det er sur vind og regndråper i lufta. Jeg lengter tilbake til forrige uke og tiden før det, da det var mulig å ligge ute å slikke sol, gå i sommerklær og faktisk ta seg et bad. Nå pakker jeg meg inn i varme klær og ber om at det ikke skal regne mer. Standard norsk sommer, jeg vet det. Det  hadde bare vært fint med litt varme igjen. Jeg håper denne uka hjemme i Larvik blir litt bedre med tanke på været, for jeg skal blant annet på konsert og teater. Det blir veldig stas uansett, altså, men det gjør seg med litt godvær. OK, nå skal jeg slutte med dette tullet, jeg tror snart værsyk bør falle inn på diagnosearket mitt, hehe. 

(Q) Hvordan er sommeren hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg