fredfullt

Hei!
Nå begynner jeg å se enden av denne voldsomme perioden med journalistikkarbeid på studiet. Vi har kun i morgen igjen, det er aller siste dagen av ‘internpraksisen’. Det skal bli godt å få senket skuldrene litt. Men bare litt. For mandag starter leseuka vår, og uka etter det har vi eksamen. Så det blir litt å jobbe med fremover, altså, men det er noe med å kunne legge all denne harde jobbinga bak oss for nå.
Her om dagen var været ute såpass nydelig at jeg måtte ut på en liten gåtur. Jeg gikk til Adamstuen (har forresten blitt så glad i det området, det er så hyggelig der), hvor jeg ble sittende på en benk med en bok i solskinnet. Sola er undervurdert! Deretter gikk jeg inn på favorittkaféen min i området, Oslo Raw. Der bestilte jeg en Chai Latte og leste litt til. Det var så fint, og jeg er veldig glad for at jeg har blitt flinkere til å sette meg på kaféer og utnytte det fine været. Det har så mye å si!

(Q) Hva er deres favorittkafé?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg