fredagslykke

Fredaag!
Herlighet, nå flyr dagene unna. Jeg føler at der akkurat var mandag, men så plutselig kom fredagen. I dag har vi hatt en utrolig gøy dag på jobb. Jeg har ofret meg for tv, og har stilt opp med teaterblod på øynene. Sånt blir det bra tv av (håper jeg nå inderlig)! For ikke lenge siden kom jeg inn døren hjemme etter å ha vært på en tur langs Sognsvann med stesøtra mi. Vi har ikke sett hverandre på evigheter, ironisk nok ettersom hun også har flyttet til Oslo nå. Men det var så fint og hyggelig å treffes igjen, og det er jo aldri feil med en tur. Så nå er jeg passe utladet, og meget klar for gullrekka og smågodt på sofaen, hehe..! Ha en super fredag, dere 🙂

Sjekk forresten disse godbitene jeg fikk med meg hjem fra Vita her om dagen. Det er trist at så mange butikker må legges ned, men jeg kan ikke klage over halv pris på alt i sortimentet!

(Q) Hva skal dere i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg