fredagsbalanse

God fredag, og god helg!
I dag har jeg hatt ekstremt fredagsfølelse, og det er lite som er bedre enn det. Jeg sitter jo mye hjemme og jobber med oppgave om dagen, og derfor går dagene litt i surr. Men i dag var det ekstra godt med helg. Jeg føler i grunn at denne uka har vært en uke med maks innsats på oppgaven min, og det er helt nødvendig ettersom det er under en uke til innlevering, men det er også veldig fint å faktisk føle at man kommer seg noen vei. Likevel har jeg hatt behov for å komme meg litt ut de siste dagene, så i går tok jeg en snartur på Oslo Raw for å koble litt av og bare nyte. Og i dag ble det jammen meg en liten tur i Bogstadveien for å kikke litt og handle et par nødvendigheter. Jeg endte opp med et skikkelig lykkekjøp av noen øredobber på Zara, herlighet, de er skikkelig overkill og skikkelig meg, haha! Nå er det fredagskos og gullrekka som står på planen, det blir en bra kveld. Ha en fin fredag, dere!

(Q) Hva er deres fredagsplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg