fredagens to-do

God fredag!

Nå føler jeg virkelig det begynner å nærme seg en slutt på dette skoleåret, og fremover nå kan jeg stadig krysse av flere store og viktige punkter på lista. I dag har vi innleveringen på det enorme graveprosjektet vi har jobbet med siden påske, og det kjennes så utrolig godt! Neste uke er det enda et par mindre oppgaver som må leveres inn, og uken etter det har vi eksamen. Det skal bli så godt når det er omme… Men i første omgang er det dagens store innlevering som må på plass. Og før jeg kan ta helt helg er det litt annet småtteri som må gjøres hjemme – jeg har laget en skikkelig liste over alt som skal gjøres før kvelden kommer, og jeg skal feire at det er fredag og helg, haha! Bare tenk hvor godt det blir når jeg har gjort unna alle gjøremålene på én ettermiddag. Ha en fiin fredag da, dere!

(Q) Har dere også mye som skjer nå rett før ferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg