fredag den trettende

God fredag den trettende, da dere!

Det skal sies at dette ikke er en typisk ulykkesdag for meg, men det er likevel noe med dagen som gjør at man blir litt overtroisk og nervøs, hehe. Enn så lenge har alt gått bra i dag, og jeg tipper det forblir slik utover kvelden. Denne uka har vært litt overalt og rundt omkring for min del. Jeg har jobbet parallelt med praksisen i NRK P3, og samtidig måttet planlegge eksamensprosjekt med en gruppe på studiet. Jeg tar jo et annet fag i tillegg til praksisen, og den eksamenen nærmer seg noe veldig… Så det passet ypperlig med helg nå, så jeg får roet ned litt og legger vekk skole og frister for et par dager. Jeg har allerede vært ute og handlet inn julebrus og smågodt til fredagskvelden, så nå venter jeg egentlig bare på at gullrekka skal starte, slik at jeg kan nyte helgestarten the only way I know! Ha en skikkelig deilig fredag, dere 🙂

(Q) Hvordan er deres fredag?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg