fra nordavind til vår

God fredag!

I dag er en skikkelig solskinnsdag i Oslo, og det gjør noe med meg med en gang jeg kan stå opp til sola som skinner inn gjennom vinduet og varme sånn helt på ekte. Det er våren som kommer, og det er lite jeg er mer takknemlig for enn det!
Det var en skikkelig kontrast å sette seg inn i et fly i Kirkenes i mange minusgrader og skikkelig tørr kulde, til å gå ut av flyet på Gardemoen til en sol som sto høyt på himmelen og et termometer som viste nærmere ti varmegrader. Og det har nesten holdt seg like bra, jeg tror jeg har måttet bruke solbriller utendørs alle dager denne uka – med unntak av én. Det er en bra start på mars, eller hva?! Jeg håper det fortsetter sånn! 

(Q) Er det like deilig vårvær hos dere?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg