fra cocktails til skolebenk

Heisann!

Der var det mandag igjen, og tilbake til hverdagsrutiner. Vi har nok en gang startet på et stort prosjekt som vi har denne uken på til å levere et utkast, og det er ikke bare enkelt. Jeg ser for meg at det kommer til å kreve mye arbeid. Men sånn er det like før siste innspurt… Men det er lov å være litt ambivalent til mandager, er det ikke? Spesielt når jeg hadde en ganske deilig helg. Den besto ikke av så mye annet enn litt byturer og avslapping, og en aldri så liten tur ut på byen på lørdagskvelden. Ikke noe full fest, men bare en hyggelig kveld på cocktailbar. Det slår søren meg aldri feil! Jeg føler meg bestandig så kul og fancy på sånne steder, og hvis jeg kunne velge, hadde jeg gått for cocktails over øl når som helst, haha!

(Q) Gjorde dere noe hyggelig i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg