første uka med høst

God fredag!

Endelig var det helg igjen, og denne uka føler jeg virkelig jeg har fått forsmaken på høsten. I dag tidig var jeg ute for en avtale, og måtte kle meg i en svær hjemmestrikka genser for å ikke fryse da jeg gikk ut. I tillegg begynte det å regne mens jeg var ute, og jeg hadde selvfølgelig ikke med meg noen paraply. Sånn er jo overgangene, hehe! Fredagen min er veldig, veldig rolig, og jeg føler egentlig allerede at det nærmer seg kvelden (var oppe såpass tidlig i dag, ja), men det får jeg nok vente noen timer til med. Jeg har planer om å slå meg ned i sofaen med det bittelille som er av gullrekka i dag, og det gleder jeg meg til. Håper fredagen deres er god 🙂

(Q) Hva har dere drevet med denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg