første skoledag

God torsdag!

I dag har jeg hatt min første dag på studiet igjen etter sommerferien. En lang, god og nødvendig ferie i år, og særlig deilig med noen ekstra dager ut i august også. Vi gikk i gang med et fag som heter “Produksjon for streaming og nett-tv” i dag, og det skal bli veldig spennende å fortsette på. Det er mye kamera- og streamingarbeid og det er jo veldig morsomt. Det er kun timer hver torsdag, så enn så lenge har jeg fri med unntak av en dag i uka, hehe, ganske greit!

Det er noe med første skoledag, enten det er i første klasse, tiende klasse eller tredje klasse. Jeg er på mitt aller siste år som student, og nå er det blodig alvor før jeg skal ut i arbeidslivet. Det er heldigvis et helt år igjen, men dette er det siste. Tredje året på journalistikk. Herlighet så fort det går… Men nå er vi i gang, og jeg ser frem til litt studie og rutiner igjen. Ettersom i går var den siste feriedagen min, dro jeg en tur på Oslo Raw for å kose meg litt skikkelig før oppstarten. Det var en fridag well spent, for å si det sånn! Håper dere har en god uke, dere også ♥

(Q) Hvordan har deres oppstart vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg