Andre påskedag

God mandag!

Siste dag med ferie og påskero i dag, i morgen er det brått på igjen med studier og oppgaver og alt som hører til (hjemmefra, vel og merke). Jeg reiser tilbake til Oslo i kveld, og kjenner at det skal bli litt godt det også, selv om det var deilig å komme hjem til Larvik for å feire påske med familien. Det er noe med å prøve å få litt rutiner, og det er jeg best på i Oslo. Så akkurat nå holder jeg på å pakke, men blir stadig avbrutt av noen hunder som ønsker litt oppmerksomhet. Herlighet, jeg har omtrent ikke gjort annet enn å snakke om hundehjemmet vårt, haha… Tre hunder er jo mye, og de flyr oppå hverandre hele tiden. Men det er utrolig koselig, da! Jeg er vokst opp med hunder rundt meg til enhver tid, så det var faktisk ganske rart å flytte til Oslo uten noen dyr rundt. Det er godt jeg kan komme hit og få litt påfyll i blant!

(Q) Hvordan har deres påskeferie vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg