første mars og snø?

God søndag!
Jeg har så langt i dag sittet langt inne i min egen boble. Jeg holder på å transkribere intervjuene jeg gjorde tidligere i uka, og det er en sjukt intens jobb. Det er over femti minutter med prat som skal skrives ned – ord for ord. Hehe, jeg trenger litt mer motivasjon enn det jeg har for øyeblikket. Men jeg har i det minste kommet en stykke, og jobber på. Så det bruker jeg søndagen min på. 

I går var jeg ute på en skikkelig tur for en gangs skyld. Jeg har jo ikke verdens beste rekkevidde med foten min etter operasjonen, men det er så deilig å komme seg ut på tur, at jeg ikke er like flink til å huske på det. Ups. Men jeg var en tur på Løkka, og var innom flere bruktbutikker for å kikke litt. Jeg har blitt så utrolig inspirert av den nye serien til Jenny Skavlan, “Avkledd”. Så utrolig bra!! Jeg fant tre dødskule plagg, og jeg er så fornøyd med meg selv – jeg vil virkelig bli bedre til å handle brukt!
Da lørdagskvelden kom, bestemte Helene og jeg oss for å bestille sushi, for det var ingenting i hele verden som fristet mer for begge to, haha. Så vi hadde en perfekt lørdagskveld foran TV-en med sushi, digg og et par drinker. Altså, jeg kan ikke be om noe bedre, jeg… 

Åkei, kjapt over på en annen ting. Hva er greia med at det plutselig skulle begynne å snø noe hemningsløst i går?! Jeg var skikkelig klar for vår, sol og varmere grader. Men hei, så feil kan man ta. Det ligger et tjukt lag med snø på bakken her, og det snødde i hele går. Hadde det bare vært for  noen uker siden, hadde det vært superkoselig. Men nå, i mars – neitakk.

Den hvite bluse-jakka var ett av knallkjøpene jeg gjorde i går, forresten. Er den ikke skjønn?

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg