første august

…allerede?! 
Hvor ble av de to andre sommermånedene? Jeg føler tida flyr så fort, og det vet jeg at jeg ikke er alene om. Men det kjennes så rart, om to uker er jeg tilbake på skolebenken, og da er det rett i gang med andre året på journalistikk. Til jul er jeg halvveis i utdanningen, tenk så sprøtt! Jeg er snart på vei tilbake til Oslo og leiligheten igjen, denne sommeren har jeg tilbrakt mye mer i Larvik enn jeg kanskje i utgangspunktet så for meg. Men det er vanskelig å pendle frem og tilbake når det ikke går tog og alternativ transport er helt på trynet. Jeg har likevel hatt det veldig koselig, rolig og deilig her hjemme, så jeg er glad for at jeg har hatt en del tid her også! Etter planen skal jeg reise tilbake til Oslo på lørdag, da passer det best med at jeg kan bli kjørt innover, og det takker jeg ikke nei til, hehe… Resten av dagene her skal jeg i familiemiddag og sikkert kikke litt i byen, og ellers bare ta det med ro. Håper sommeren deres har vært fin så langt!

(Q) Hva har dere gjort så langt i sommer?
~Mathilde~
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg